Турски граждански самолети ще оказват въздушна подкрепа на турската офанзива на Балканите.
05.04.2011
В началото на м. юли м.г. културните цивилизатори в Анкара ни изпратиха своя "Балкански влак на дружбата", пълен със съгледвачи на турско - ислямските следи от "османското присъствие" по нашите земи. Провокаторите се радваха на пълното съдействие от страна на така нар. "Културен министър на България", повече известен като "ПОЖИЗНЕН ПОЧЕТЕН МУЛТАК". Заради опашатата лъжа, че не знае нищо за пристигналия в София анадолски десант и за първи път чува за този влак от репортерката на ТВ СКАТ Мария Цветкова, г-н Рашидов трябва да получи още едно пожизнено прозвище, напомнящо за куклата Пинокио с дългия нос и така да заеме полагащото му се място до началника Борисов и колегата Цветанов. Очевидно неоосманските завоеватели не са особено доволни от посрещането и получените резултати и затова възложиха на своя Щаб в Турската гражданска авиация ( THY ) да разработи нов план за настъпление на Балканите, без да се мисли за финансовото и тиловото осигуряване. Така на бял свят се появи новия проект с кодово название "Балкани без визи", чиято цел е лесно разгадаема и трябва да осигури "въздушно прикритие" на турската операция за повсеместно премахване на визите за анадолските скакалци, които, според Ердоган и Давутоглу, заслужавали да бъдат третирани като първокласни европейски граждани наравно с тези от Западните Балкани. В изявление за медиите авторите на проекта посочват, че разчитат на редовните въздушни връзки до всички Балкански столици на държавите, с които Турция е имала 5 вековна обща история и спомени от общото минало. Столиците на държавите, които "уважавали" Турция и премахнали визите за нейните граждани, били включени в пакет със специални ( привилегировани ) цени на билетите и редица други "екстри". На турската признателност и щедрост щели да се радват Загреб, Сараево, Прищина, Скопие, Подгорица, Тирана и Белград. Благодарение на хилядите османски архитектурни паметници, своите природни забележителности и на специалния интерес, привързаност и обич, проявявани към турската култура и към турското население, Балканските страни заемали особено място в стратегията и политиката на THY. Новата рекламна кампания била подчинена на мотото : "Вече е много лесно и удобно да се лети без визи с нашите самолети до тези красиви и обичани от нас, турците, страни. До тези страни, в които хората следят с интерес нашите сериали по телевизията, където "кухненската култура" е почти като нашата и където обичат и уважават хората от турски произход, можете да стигнете с нашите самолети само за 1 - 2 часа." Подтекстът внушава на все още "опъващите" се столици, че губят, като отказват да задоволят визовите капризи на Анкара и че в техен интерес е да слушат повече и да се подчиняват на натиска от Анадола, без да се съобразяват с поетите към ЕС ангажименти.